وبلاگ سیستم کسب در آمد از پاپ آپ - پاپ آپ 94

سیستم کسب در آمد از پاپ آپ 94

وبلاگ سیستم کسب در آمد از پاپ آپ - پاپ آپ 94

سیستم کسب در آمد از پاپ آپ 94

اخبار و تعرفه های سیستم کسب در آمد پاپ آپ 94 رو میتوانید از اینجا دنبال کنید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی به نام سرسام

پنجشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۷، ۰۳:۳۶ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی به نام سرسام

Download New Music Mehdi YarrahiSarsaam

با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ با لینک مستقیم + متن موزیک

By Quality MP3 320 & 128 Direct link kbps lyrics Music + Play Song

دانلود در ادامه مطلب

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی به نام سرسام

دانلود آهنگ سرسام از مهدی یراحی

متن آهنگ مهدی یراحی سرسام :

قاضی زیاد میشود وقتی عدالت نیست ما حق به جانب همه شاکیان هم هستیم

ما چشم میدوزیم به اعدام یکدیگر غافل از اینکه روز دیگر متهم هستیم

از این همه صدای بد اخبار بد انگار هر گوشه بگریزیم هم سرسام میگیریم

من دارم از خودم و از تو سخت میترسم مایی که از ناکامی هم کام میگیریم

قاضی زیاد میشود وقتی عدالت نیست ...

با چشم های کاملا وامانده کوریم دیوار های دورمان حکم عصای ماست

دستان یکدیگر نمیگیریم یک دریا ما قطره های منزوی این ماجرای ماست

من دارم از خودم و از تو سخت میترسم مایی که از ناکامی هم کام میگیریم

قاضی زیاد میشود وقتی عدالت نیست ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی